Sara Karlsson

Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

en vecka kvar

Av Sara Karlsson - 4 februari 2013 16:27

Så många svåra val, så många möjligheter. Vad är rätt och vad är fel, Tankar som försvårar. När jag var liten önskade jag högst av allt att få bli stor, få gör mina egna val och framför allt få bestämma över mig själv och fatta egna beslut. Men idag ångrar jag djupt att jag inte tog vara mer på den tiden man var barn och slapp allt detta. Jag är alltid rädd för att ta fel beslut, man vill ju ha kontroll. Men man lär ju av sina fel och misstag, men jag tycker att jag har gjort det tillräckligt. Ibland önskar jag mig en spå kärring som kan följa med mig vart jag än går och som kan säga till mig om jag tar rätt beslut eller inte. Någon vänlig själ som vill offra sig?:P haha.

Jaja, nog om detta.


Nästa vecka går flyttlastet från hallstahammar till säffle. Blandade känslor kring det, jag kommer sakna sammy, lägenheten här men det ska också bli skönt att komma hem till familj och vänner. Att slippa sitta själv ska bli underbart! Jag fattar inte hur jag kan ha så sjukt mycket grejer, hppas verkligen att jag får med mig allt hem, annars gråter jag. Tänkte gå ner i källaren och rensa ytterligare lite grejer. Så himla onödigt att ha med sig saker som aldrig kommer till användning och som tar onödig plats. Har bara en vecka på mig nu, så jag känner mig ganska stressad.. Nej jag får väll ta mig ner i källaren och bocka av en sak från listan i allafall:)



You Cant´t start the new chapter of you´r life, if you keep reading the last one..

















 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Karlsson - 23 april 2013 00:09


En stund precis lik den andra, allt ligger i mina händer. Lyssnade till mitt inre, vill bli kvitt min rädsla. Så lite blir så mycket, så många frågor men så lite svar. Jag offrar, men får ingenting tillbaks. En enkel vardag blir till en hård kamp. En...

Av Sara Karlsson - 29 mars 2013 19:06


" NEJ jag mår inte bra och jag börjar bli trött på det här, jag vet exakt vart jag vill gå men det känns som att inte fötterna bär. Jag tar inte tag i ett skit, jag lämnar allt till morgondagen och jag känner mig svag som ett lik. Jag blir irriterad ...

Av Sara Karlsson - 26 mars 2013 22:57

Jag blir så fruktansvärt ARG på folk som tror sig veta hur saker och ting ligger till fast de inte vet ett skit! Jag är trött på folk som snackar så inihälvette mycket skit! Jag är trött på folk som ALDRIG VÄXER UPP från barnstadiet!!! Varför kan int...

Av Sara Karlsson - 3 mars 2013 22:46


Det har varit en underbar helg med min älskling, han har varit vid min sida hela tiden och jag kan inte beskriva i ord hur underbart det har varit. men nu har han åkt hem igen, och jag ligger här själv :( urs, vad jag hatar att vara ensam. Jag vill h...

Av Sara Karlsson - 23 februari 2013 13:17


    Har lite smått ångest för att jag ballade ur till uttagningen till miss sweden. Sånt jag troligtvis kommer att ångra under en längre tid som han som ringde sa. hur fan kunde jag vara så dum, vilken resa det skulle ha blivit. och hade man vun...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards