Sara Karlsson

Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

nattblogg..

Av Sara Karlsson - 7 februari 2013 02:01

åh vad jag hatar att inte kunna sova! ska ju upp tidigt så att jag kan börja måla mitt bord som kommer ta hundra år innan det blir klart, suck..


idag har jag nästan blivit klar med packningen, bara ett par ljuslyktor som återstår. har haft en mysig kväll med min underbara pojkvän, kommer sakna kvällarna framför farmen med min gubbe, hihi ;) men vi får väll använda skype och försöka träffa varandra så ofta det går:) just nu känns det riktigt bra att få komma tillbaka till säffle, men dom tankarna är ju som en berg och dal bana tyvärr, men så fort jag är bättre så lovar jag att flytta tillbaka och försöka få mig ett liv här också :)


På fredag kommer min efterlängtade samsung s3:D som jag har saknat en telefon! Fattade inte förut hur beroende man faktiskt är av den, och speciellt nu när jag bor i västerås och alla försöker få tag i mig från säffle. Det är inte det lättaste, men snart kan jag ju pusta ut så det ska bli otroligt skönt.


sitter och funderar på hur jag ska få plats med allt i min nya lägenhet, har saker för ett helt hus! det kommer stå ljuslyktor i varenda hörn! MEn är man shopoholic så är man tyvärr:P Det enda som jag behöver nu är en sängram. var med sammy, stefan och sofia igår och köpte en sängram till sammy, den var ju skitbillig så jag har lite ångest för att inte jag köpte en sån jag också, men samtidigt känns det så onödigt att ha två sängramar sen när jag flyttar tillbaka så småningom. får väll köpa någon billig på blocket eller något att ha sålänge, man kan faktiskt hitta riktigt fina saker begagnat som man kan göra som nya själv, och det är ju super! då är man ju miljövänlig också för den delen, två flugor i en smäll får man till där :D haha.


Nej nu ska jag och min övertrötta hund krypa ner under täcket och hälsa john blund välkommen. godnatt allihopa:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Karlsson - 23 april 2013 00:09


En stund precis lik den andra, allt ligger i mina händer. Lyssnade till mitt inre, vill bli kvitt min rädsla. Så lite blir så mycket, så många frågor men så lite svar. Jag offrar, men får ingenting tillbaks. En enkel vardag blir till en hård kamp. En...

Av Sara Karlsson - 29 mars 2013 19:06


" NEJ jag mår inte bra och jag börjar bli trött på det här, jag vet exakt vart jag vill gå men det känns som att inte fötterna bär. Jag tar inte tag i ett skit, jag lämnar allt till morgondagen och jag känner mig svag som ett lik. Jag blir irriterad ...

Av Sara Karlsson - 26 mars 2013 22:57

Jag blir så fruktansvärt ARG på folk som tror sig veta hur saker och ting ligger till fast de inte vet ett skit! Jag är trött på folk som snackar så inihälvette mycket skit! Jag är trött på folk som ALDRIG VÄXER UPP från barnstadiet!!! Varför kan int...

Av Sara Karlsson - 3 mars 2013 22:46


Det har varit en underbar helg med min älskling, han har varit vid min sida hela tiden och jag kan inte beskriva i ord hur underbart det har varit. men nu har han åkt hem igen, och jag ligger här själv :( urs, vad jag hatar att vara ensam. Jag vill h...

Av Sara Karlsson - 23 februari 2013 13:17


    Har lite smått ångest för att jag ballade ur till uttagningen till miss sweden. Sånt jag troligtvis kommer att ångra under en längre tid som han som ringde sa. hur fan kunde jag vara så dum, vilken resa det skulle ha blivit. och hade man vun...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards